Onze uitvaartleidster:

Met ingang van 2024 verzorgt Koos Feiken van DMG-uitvaartzorg de uitvaarten voor onze vereniging. Hij doet dit op vakkundige wijze en luistert naar uw wensen.

Meer informatie over DMG-uitvaartzorg kunt u vinden op : Eigentijdse uitvaartzorg in een klassiek jasje – DMG Uitvaartzorg (dmg-uitvaartzorg.nl)

De heer Feiken is telefonisch bereikbaar op nr: 06-144 84 332

Grafonderhoud

Vaak worden graven na een aantal jaren vies en dient er onderhouds- dan wel schoonmaakwerk verricht te worden. Indien u dit wilt laten doen door een ervaren persoon dan kunt u contact opnemen met een van de bestuursleden. Zij kunnen u hierbij verder helpen.

Wensen voor de uitvaart
Ieder heeft zijn eigen wensen als het gaat om de uitvaart. De een wil een witte kist en de ander een bepaald soort bloemen op het graf. Om dit vooraf al vast te leggen vindt u hier eenĀ uitvaartwensenboekje waarin u veel zaken al op papier kunt zetten zodat aan uw wensen kan worden voldaan.

Rouwvervoer

Voor het vervoer van de overledene maakt onze uitvaartleidster gebruik van een statige Cadillac rouwwagen of een nette traditionele Mercedes rouwwagen.

Wanneer u bijvoorbeeld een bijzondere rouwwagen wenst kan zij dit voor u regelen. Zo is er tegenwoordig de mogelijkheid om de overledene per motor te vervoeren, maar ook een witte rouwauto behoort tot de opties.

lijkauto-lijkwagenlijkwagen-mercedesrouwvervoer

AVG

zoals alle vereniging, bedrijven etc. moet ook onze vereniging voldoen aan de Privacy wet.

Het bestuur heeft daarom een document opgesteld waarin beschreven staat hoe er word omgegaan met de gegevens van de leden.

Indien u als lid hier meer over wilt weten kunt u dit opvragen bij een van de bestuursleden.

Afbeeldingsresultaten voor afbeelding avg