Contributie

contributie voor leden tot 18 jaar is gratis, zij zijn meeverzekerd met de ouder(s)
contributie voor leden van 18 t/m 21 jaar : € 43,00 per jaar
contributie voor leden van 22 jaar en ouder : € 47,00 per jaar
contributie voor een 1 ouder gezin: € 47,00 per jaar
contributie per gezin € 94,00 per jaar

Leden die jaarlijks d.m.v. automatische incasso betalen krijgen € 2,00 korting.

Met ingang van 2024 is het voor de vereniging niet meer mogelijk om per acceptgiro te laten betalen. Betaling zal dan door overboeking moeten worden gedaan door de leden zelf. Onze ledenadministratie vraagt hierbij de leden om de BETAALREFERENTIE te vermelden bij het overboeken. Dit bespaart onze ledenadministratie erg veel werk.

Indien men er voor kiest om op latere leeftijd lid te worden kan de vereniging een inleggeld vaststellen.    Vanaf 40 jaar wordt dan voor elk jaar de dan geldende contributie berekend.

Kinderen van leden die huwen of een geregistreerd partnerschap afsluiten en binnen 1 jaar lid worden, behoeven geen inleggeld te betalen.

Kinderen die door de ouders niet zijn aangemeld bij de vereniging zijn geen lid en hebben bij  evt. onverhoopt overlijden geen recht op uitbetaling. Kinderen dienen dus geregistreerd te zijn bij de vereniging om als lid beschouwd te worden.

Vergoeding

Met ingang van 2022 is de pakketwaarde vastgesteld op € 1.850,00.Blad